Helpdesk

Maak kennis met onze ‘60-minute-answer-policy

De pro-actieve helpdesk van TechMere is in staat om problemen te verhelpen en om wijzigingen of controles uit te voeren. Denk bijvoorbeeld aan problemen rond bestanden, programma’s als Word en Excel, CMS problemen in WordPress of kleine aanpassingen in de server. De helpdesk staat altijd voor u klaar om informatie te verstrekken en om advies en hulp te bieden.

De helpdesk

De helpdesk is ons centraal aanspreekpunt bij vragen, opmerkingen of problemen. Onze medewerkers hebben geen 9 tot 5 mentaliteit. Zij zullen er dus alles aan doen om u zo snel mogelijk te helpen. Wij hanteren een uniek ‘60-minute-answer-policy’. Dit betekent dat wij er alles aan doen om u binnen een uur van een antwoord of oplossing te voorzien. Wanneer een helpdeskmedewerker niet in staat is om uw probleem te verhelpen, wordt er direct een ticket aangemaakt. Deze wordt doorgezet en in behandeling genomen door een van onze andere medewerkers of leveranciers. Onze helpdesk blijft altijd betrokken bij het verdere verloop van het traject. De helpdesk bewaakt de voortgang en blijft voor u het aanspreekpunt. Lekker duidelijk!

 

Onze helpdesk bestaat uit een team van klantvriendelijke en proactieve medewerkers. Zij doen er alles aan om u zo goed mogelijk te woord te staan. Doordat onze medewerkers zo snel kunnen communiceren, is de kans op een wachttijd klein. Doorgaans zijn er meerdere helpdeskmedewerkers beschikbaar die u te woord kunnen staan. Om dit te realiseren, worden onze helpdeskmedewerkers continu getraind en op de hoogte gehouden van de laatste technologische ontwikkelingen. Hierdoor zijn wij in staat om problemen snel op te lossen, zonder dat hier een ICT’er bij komt kijken. U bespaart kosten en het werkt efficiënt. Ook zorgt het ervoor dat u zo snel mogelijk weer aan de slag kan.