Systeembeheer

Gegarandeerde privacy voor uw klanten

Het kan iedereen op ieder moment overkomen; een foutmelding die ervoor zorgt dat een medewerker niet meer kan werken of een crash waardoor de gehele online werkomgeving van een bedrijf plat ligt. De TechMere helpdesk staat in dit geval voor u klaar om u zo snel mogelijk uit de brand te helpen!

Wat doet een systeembeheerder?

Systeembeheerders zijn ICT specialisten. Zij zijn verantwoordelijk voor het beheer en onderhoud van een ICT omgeving van een bedrijf, organisatie of merk. Deze ICT’er zorgt ervoor dat (computer)systemen en netwerken correct functioneren. Daarnaast zijn zij verantwoordelijk voor het verzorgen van beveiliging van gegevens en het up-to-date houden van software. Maar ook het bieden van ondersteuning aan medewerkers is een taak van een systeembeheerder.

 

Wanneer er netwerkproblemen, storingen en andere technische complicaties ontstaan, is de systeembeheerder het eerste aanspreekpunt. Ook zullen wij preventief optreden om problemen te voorkomen en advies geven over verbeteringen omtrent de ICT omgeving van een bedrijf en het documenteren van het functioneren van het systeem in zijn geheel. Onze professionals kunnen u tenslotte adviseren op het gebied van werkplekken en de infrastructuur van uw netwerk.

 

Persoonlijk systeembeheer

TechMere biedt een vaste helpdeskmedewerker aan iedere klant. Hierdoor zal deze medewerker de ICT omgeving van uw bedrijf volledig leren kennen. Alle voorzieningen op het gebied van ICT zijn in de handen van deze medewerker, wat zorgt voor vlottere communicatie en sneller schakelen. We proberen ten alle tijde vanaf afstand het probleem te verhelpen; dit is sneller, efficiënter en voor beide partijen gemakkelijker. We onderhouden meestal zelf het contact met derden die betrokken kunnen zijn bij calamiteiten, om zo veel mogelijk werk uit handen te nemen en u de ingewikkelde, technische rompslomp te besparen. 

 

Heeft u vragen over het gebruik van programma’s of gewenste aanpassingen aan de werkomgeving? U bent altijd van harte welkom om contact op te nemen met onze helpdesk.

 

Systeembeheer als totaalpakket

Systeembeheer van TechMere is meer dan alleen het ondersteunen bij en verhelpen van problemen. Zo onderhouden we servers en maken we back-ups. Wij zorgen ervoor dat bedrijven zo min mogelijk last hebben van het updaten van hun software. We nemen het hele netwerk uit handen en zorgen ervoor dat iedere computer of laptop verbinding heeft met zowel internet als aanwezige printers. Zo bent u verzekerd van complete ontzorging. U heeft dan geen omkijken meer naar het ICT en systeembeheer van uw bedrijf!

 

Maak kennis met Martijn.

Ik ben Martijn en zou u graag

verder willen helpen.

Wilt u in contact komen?

 
 Neem contact op
 

Daag Martijn en het team uit.

"*" geeft vereiste velden aan

 

Het kan iedereen op ieder moment overkomen; een foutmelding die ervoor zorgt dat een medewerker niet meer kan werken of een crash waardoor de gehele online werkomgeving van een bedrijf plat ligt. De TechMere helpdesk staat in dit geval voor u klaar om u zo snel mogelijk uit de brand te helpen!

Wat doet een systeembeheerder?

Systeembeheerders zijn ICT specialisten. Zij zijn verantwoordelijk voor het beheer en onderhoud van een ICT omgeving van een bedrijf, organisatie of merk. Deze ICT’er zorgt ervoor dat (computer)systemen en netwerken correct functioneren. Daarnaast zijn zij verantwoordelijk voor het verzorgen van beveiliging van gegevens en het up-to-date houden van software. Maar ook het bieden van ondersteuning aan medewerkers is een taak van een systeembeheerder.

 

Wanneer er netwerkproblemen, storingen en andere technische complicaties ontstaan, is de systeembeheerder het eerste aanspreekpunt. Ook zullen wij preventief optreden om problemen te voorkomen en advies geven over verbeteringen omtrent de ICT omgeving van een bedrijf en het documenteren van het functioneren van het systeem in zijn geheel. Onze professionals kunnen u tenslotte adviseren op het gebied van werkplekken en de infrastructuur van uw netwerk.

 

Persoonlijk systeembeheer

TechMere biedt een vaste helpdeskmedewerker aan iedere klant. Hierdoor zal deze medewerker de ICT omgeving van uw bedrijf volledig leren kennen. Alle voorzieningen op het gebied van ICT zijn in de handen van deze medewerker, wat zorgt voor vlottere communicatie en sneller schakelen. We proberen ten alle tijde vanaf afstand het probleem te verhelpen; dit is sneller, efficiënter en voor beide partijen gemakkelijker. We onderhouden meestal zelf het contact met derden die betrokken kunnen zijn bij calamiteiten, om zo veel mogelijk werk uit handen te nemen en u de ingewikkelde, technische rompslomp te besparen. 

 

Heeft u vragen over het gebruik van programma’s of gewenste aanpassingen aan de werkomgeving? U bent altijd van harte welkom om contact op te nemen met onze helpdesk.

 

Systeembeheer als totaalpakket

Systeembeheer van TechMere is meer dan alleen het ondersteunen bij en verhelpen van problemen. Zo onderhouden we servers en maken we back-ups. Wij zorgen ervoor dat bedrijven zo min mogelijk last hebben van het updaten van hun software. We nemen het hele netwerk uit handen en zorgen ervoor dat iedere computer of laptop verbinding heeft met zowel internet als aanwezige printers. Zo bent u verzekerd van complete ontzorging. U heeft dan geen omkijken meer naar het ICT en systeembeheer van uw bedrijf!

 

Maak kennis met Martijn.

Ik ben Martijn en zou u graag

verder willen helpen.

Wilt u in contact komen?

 
 Neem contact op
 

Daag Martijn en het team uit.

"*" geeft vereiste velden aan